2013/07/01

Wakacje!




Nareszcie. To co? Imprezka! 
Dagny przygotowała fantastyczne miejsce, Gosia upiekła rewelacyjne ciasteczka i prze- prze-pyszny tort w trzech smakach. 
Można było usiąść wygodnie opierając się o poduszki Edyty. 
Było SUPER! :)




DAGNY:
Oprócz znalezienia miejsca na naszą 
plenerową imprezę, 
przygotowałam też nakrycie stołu. 
Oczywiście musiało być eko:)
Papierowe talerze, obrus i dekoracje stołu. 
A pamiętacie zabawę w piekło-niebo?
Posłużyło mi do opisania miejsc dla gości, 
i było atrakcją dla dzieciaków;)

















































































Szklaneczki z butelek


Potrzebujesz:
- puste szklane buteleczki po napojach (moje są po Frugo)
- kolorowe farbki nadające się do malowania na szkle (ja użyłam farbek słynnej Marthy Stewart)
- okrągły pędzelek z gąbki (w sklepach dla plastyków)
- wstążeczka
- kolorowe kartoniki do wypisania imion
Wykonanie:
1. zacznij od pomalowania butelek, zaczekaj aż wyschną - to chwila
2. przytnij kartoniki i zrób dziurki dziurkaczem, opisz
3. obwiąż buteleczkę wstążką, dodaj karteczkę z imieniem, włóż słomkę pod kolor 

i gotowe.


Girlanda


Potrzebujesz:
- kolorowe kartony
- wstążeczkę
- nożyczki + klej lub taśma dwustronnie klejąca











































1. wytnij kształt z kartonu, zegnij w miejscu linii przerywanej
2. przyłóż tasiemkę, sklej


 

Chorągiewki


Potrzebujesz:
- kolorowe kartony
- wykałaczki
- nożyczki + taśma dwustronnie klejąca

Wykonanie:
1. wytnij kształt z kartonu, zegnij w miejscu linii przerywanej
2. przyłóż wykałaczkę, sklej



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz