2013/11/23























Jogurt na śniadanie? Eeee... Jogurt z granolą? PYCHA! Zróbcie sobie granolę, wszystkie mieszanki fitness, które do tej pory kupowałyście NIE MAJĄ SZANS :) Przepisów na granolę znalazłam całą masę, więc stwierdziłam, że zrobię po swojemu. Składniki odmierzałam garściami, miodu i brązowego cukru dodałam “na oko”. Granola się udała :) Spróbujcie, polecam.

Składniki:
- płatki owsiane (nie błyskawiczne)
- ziarna słonecznika
- posiekane migdały w łupinkach
- suszona żurawina
- rodzynki (te dodałam na sam koniec)
- jabłko starte na cienkie plastry
- łyżeczka cynamonu
- brązowy cukier
- płynny miód
Przygotowanie:
1. Formę do pieczenia lekko natłuść (wystarczy łyżka oleju słonecznikowego)
2. Wsyp składniki, potem posyp cukrem i polej miodem (według uznania). Wymieszaj.
3. Wstaw do piekarnika nagrzanego do 170 st. C na ok. 30-35 minut.
4. Co 10 minut otwórz piekarnik i wszystko przemieszaj.
5. Na ostatnie 3 minuty dorzuć rodzynki.

Gotowe. Granolę należy przechowywać w lodówce w szczelnym pojemniku.
Możesz użyć różnych składników: suszonych moreli, orzechów laskowych, płatków kokosowych....
Na co masz ochotę :) Wszystko się pięknie skarmelizuje i w połączeniu z lekko kwaśnym jogurtem będzie stanowić idealną całość :)
E.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz