2014/09/17


BERLIN EXPRES

Część 2. SPACER DO BRAMY BRANDENBURSKIEJ 

                I HOLOKAUST MEMORIAL


ATRAKCJE:  m. in. Urząd Kancelarii, 
                      Reichstag (bez zwiedzania), Tiergarten, 
                      Brama  Brandenburska,    
                      Holokaust Memorialbez opłat

Po rejsie Sprewą udaję się piechotą do Bramy Brandenburskiej i Holokaust Memorial. Trasa prowadzi przez zielone serce Berlina czyli Tiergarten. Można też dojść do Bramy ulicą 17 czerwca z widokiem na Kolumnę Zwycięstwa.



Tiergarten, fot. Dagny

Tiergarten, Pomnik Goethego, fot. Dagny



fot. Dagny


Ulica 17 czerwca z widokiem na Kolumnę Zwycięstwa, fot. Dagny


fot. Dagny


Holokaust Memorial, fot. Dagny

Holokaust Memorial, fot. Dagny




Holokaust Memorial, fot. Dagny


4 godzinny pobyt w Berlinie uważam za bardzo udany. Wiele zobaczyłam i to bez pośpiechu. Nie musiałam nawet korzystać z metra, ponieważ wszystkie wybrane przeze mnie atrakcje zlokalizowane są w centrum miasta. Oprócz zwiedzania miałam również czas na relaks. Polecam.

2 komentarze:

  1. Anonimowy9/20/2014

    Też kiedyś oglądałem to muzeum, pomysłowo zrobione. A tak poza tym świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muzeum robi wrażenie, ale to trzeba zobaczyć na własne oczy i poczuć. Dzięki. Dagny

    OdpowiedzUsuń