2015/01/16

KOBIETA
W CZYSTEJ POSTACI



W pracy byłem
pracowałem
nie ciężko
nie lubię ciężko pracować
pracowałem sobie
przyleciało ufo
wyszły z ufo kosmitki
zielony strój
i ciemnozielone berety
zielone rajstopy też
i chciały mnie zjeść
a ja chcę pogadać!
powiedziałem ufo paniom
powiedziałem paniom o wszystkich programach w telewizji
bardzo im się podobało
codziennie do mnie przylatują
na opowiadania o telewizji
bardzo mi się podobają
bo
są zielone
nie będę ich jadł
bo
nie wolno zjadać kosmitek
wolno zjadać
zielone jabłuszko

jarosław mendel
romek zańko


Dostałyśmy kalendarz! Fajny kalendarz! Dlaczego? Jest zabawny, wzruszający. Ilustracje wykonane przez najciekawszych polskich twórców z nurtu art brut i sztuki naiwnej.
Uśmiałyśmy się do łez! Wzruszyłyśmy się nie raz!
Kalendarz wydała Fundacja Pod Sukniami, świetny pomysł na prezent? Idealny!!!!
 Zajrzyj na stronę www.podsukniami.art.pl









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz