2015/02/03

PORA
KARMIENIA

Spadł śnieg, więc postanowiłam z Sami i Dziadkiem odwiedzić "nasze łabędzie" :) Przygotowałam im gotowane warzywa i poszliśmy. Zainteresowanie naszym cateringiem było niewielkie, za to gdy pojawił się jegomość z pajdą chleba, ptaki się ożywiły. Starszy pan odwiedza łabędzie codziennie, a one jakby na niego czekały. Ja przypadkiem zjawiłam się w tym samym czasie nad stawem. Pan nie dał się przekonać o szkodliwości chleba w ptasiej diecie, zwłaszcza, że zainteresowane nim były nie tylko łabędzie, ale też kaczki, które zjawiły się gdy tylko zrobił się ruch przy brzegu oraz moja Sami, która zarządała kromki i wpałaszowała ją ze smakiem (w domu by nie tknęła! ;) 

O dokarmianiu ptaków wodnych dowiecie się na:
http://www.ptaki.info/index_news.php?dzial=4&kat=13&art=142&limit=0


fot. Dagny

fot. Dagny

fot. Dagny

fot. Dagny 
fot. Dgany

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz