2015/04/07

PODRÓŻ W CZASIE
1979
 
 
Pamiętam, jak nie mogłam pojąć, że można chodzić w dzwonach! Rozszerzane nogawki - ohyda. Minęło kilka lat i moimi ulubionymi były hipisowskie lewisy oczywiście!  Mody powracają, wiadomo to nie od dziś. Pod koniec podstawówki zwężałam swoje dżinsy tak, że ledwie przeciskałam stopę przez nogawkę. Teraz w rurkach chodzi moja córka. Znacie to??? 
Moda na wiosnę w 1979 roku aż tak mocno nie różniła się od tej, którą możecie zobaczyć we współczesnych magazynach. Poniżej sweter oversize, skórzane spodnie, wysokie kozaczki...


A tutaj... no... może kapelusik niekoniecznie, ale płaszczyk...



Na lato, na plażę całkiem fajne kombinezony, no i muchy na nosie :) Kombinezon bardzo podobny do tego z nr 3 widziałam w ubiegłym sezonie w znanej sieciówce.


A teraz strony dla szyjących mam! Nie odważyłabym się :)



W magazynie MODA, były też oczywiście wykroje.

 
A Autorzy magazynu MODA poniżej:
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz