2015/06/27

Pierwszy dzień focenia :) fot. Sebastian Łuczywo

SKOK NA FOTY Z SEBASTIANEM cz. I
czyli warszaty fotograficzne z Sebastianem Łuczywo

Było tak jak na jego fotografiach. Piękne miejsca, złote poranne światło, magiczne scenki, i pies Lol :) 
Wspaniały towarzysz i model zarazem.
Fociliśmy przez 2 dni od rana do wieczora. Objechaliśmy wszystkie miejsca znane z najbardziej popularnych prac Sebastiana. Nauczyłam się mnóstwa teorii niezbędnej do zrobienia dobrej foty, poznałam kilka trików Fotografa, nauczyłam się poprawnego kadrowania, operowania głębią ostrości, szukania tematów i magii, a nawet pozowania. 
Miałam okazję wypróbować różne obiektywy i poeksperymentować z efektami.
Była martwa natura, modele, pejzarze, mgły, tęcza, deszcz i słońce, a nawet sesja w Filharmonii.
Pogoda sprzyjała, mogłam sprawdzić możliwości mojego sprzętu.
Po wyczerpującym dniu przeglądaliśmy i omawialiśmy zdjęciaByło intensywnie! :) 
Sebastian Łuczywo, oprócz tego, że jest wspaniałym artystą jest również rewelacyjnym nauczycielem i człowiekiem. 

https://www.facebook.com/sluczywo?fref=ts


Wiadukt, Rudawy Janowickie fot. Dagny


Jedzenie fotografuję od 2 lat, ale to ciągle nie było to.
Teraz widać różnice :) fot. Dagny 

Wspaniałe krajobrazy w Rudawach Janowickich o wschodzie słońca fot. Dagny

Sebastian Łuczywo fot. Dagny


Sebastian Łuczywo z Lolem, Rudawy Janowickie o wschodzie słońca fot. Dagny

Warsztaty zaczęły się nieziemsko fot. Dagny

Sebastian Łuczywo jak widać ma dużo dystansu do siebie :) fot. Dagny

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz