2015/11/16


WILKI_WAJRAKA

Jak zwykle zasiadłam z zapartym tchem do książki Adam Wajraka.
Dziennikarz po raz kolejny odkrywa tajemnice dzikiej puszczy i zwierząt w niej żyjących.
Tym razem Wilki. Inteligentne, piękne i doskonałe. Niestety zagrożone!

fragment książki:
"Nagle coś wielkiego i szarego wystrzeliło, zawróciło, rozpędziło się i ani się obejrzałem,
jak wilczysko skoczyło i ogromnymi łapami trzepnęło mnie w klatkę piersiową.
Cios był potężny. Zachwiałem się na nogach i tylko cudem nie runąłem na ziemię.
Nie był to koniec wystawiania mnie na próbę. Nie zdążyłem jeszcze wyjść z szoku
po uderzeniu, gdy wilk stanął przy moim boku i poczułem na dłoni jego wielkie
ostre zębiska. Trzymał ją spokojnie, ale bardzo stanowczo.
Trzymał i patrzył mi w oczy swoimi brązowymi ślepiami, jakby chciał zapytać:
"I co teraz, koleżko?"


Można pomóc polskim wilkom:
http://wilk.wwf.pl/?utm_source=Facebook1&utm_medium=baner1&utm_campaign=uratuj+wilki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz