2016/05/20

PO PROSTU REWELACJA!

fot. ED




Pisanie o kosmetykach bywa ryzykowne, nie każdy krem odpowiada każdemu :) Postanowiłam jednak polecić Wam kosmetyki do włosów Organix (made in Canada, USA, UK - ach ta globalna wioska) Jestem nimi zachwycona, zostałam prawdziwą fanką. W jakimś rankingu kosmetyków wypatrzyłam szampon (nr 1) - Sea Mineral Moisture. Opisano go jako szampon prostujący włosy, czyli co? bez prostownicy? No tak! Ja nie wiem jak to możliwe, ale włosy rzeczywiście są prostsze :) Kiedy się okazało, że produkt jest OK, dokupiłam odżywkę (nr 2) z brazylijską kreatyną (!) pachnie kokosami i wygładza włosy - naprawdę skutecznie - nagle przestają być szorstkie. Nigdy, żadna, ale to żadna odżywka kupiona w sieciówce nie dała takich spektakularnych efektów. Na koniec odżywka z olejkiem arganowym (nr 3) pięknie pachnie, włosy są miękkie i łatwo się rozczesują - fajna dla tych którzy mają dłuuugie włosy :) Spróbujcie, polecam! Warto. A gdzie kupić? Rossmann (nie każdy niestety), Hebe (w Kaskadzie ostatnio była promocja). E



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz